8 Şubat 2014 Cumartesi

FOTOĞRAFÇIMA DOKUNMA!!!

 
Bu mesleği seçmemim tek amacı en unutulmaz anları unutulmaz anıları çevirmek istememdi.
Fotoğraf makinesini eşim bana hediye ettiğinde oğlumun karelerini  çekerken neden başka bebekleri çekmiyorum ki dedikten sonra kendimi Belgin Çöleri'nin atölyesinde temel fotoğrafçılık eğitiminde aldım;daha sonra Ayça Oğuş'tan doğum ve bebek atölyesinde nerde nasıl hangi açıdan çekim yapabiliriz, yaşamış olduğu deneyimleri en güzel halleriyle bize anlattığı çok yararlı bir eğitimde tamamladıktan sonra  ilk ALYA bebeği daha sonrada Taha Eymen in en özel anlarında ben vardım;onları rahatsız etmeden aileleriyle beraber doğumlarını bekledim, heyecanlarına, ilk karşılaşmalarına sevinçlerine, gözyaşılarına ve mis kokularına bende ortak oldum...

 
 


 


Her bireyin kendi hastanesini,kendi doktorunu seçme hakkı varsa fotoğrafçısınıda seçme hakkı olduğunu düşünenlerdenim ve sonuna kadarda desteklerim. Anneyi ve bebeği tehlikeye sokmadan ve bebeklerin en güzel anlarını ölümsüzleştiren biz fotoğrafçılar olarak hakkımızı aramak için başlatılan imza kampanyasına sende destek ver diyoruz!!!
aşağıdaki linkten imza kampanyasına katılabilirsin...


FOTOĞRAFÇIMA DOKUNMA İMZA KAMPANYASI İÇİN TIKTIK...

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder