26 Şubat 2014 Çarşamba

KÜÇÜK OĞLUMUZ BİR YAŞ DAHA BÜYÜDÜ...

Evet küçük oğlum bir yaş daha büyüdü...Artık iki yaşında yürüyor, koşuyor ,konuşuyor, derdini bir parça anlatmaya çalışıyor küçük aşkım...


Geçen sene tam istediğim gibi hazırlık yapamadığımdan bu sene araba meraklısı efeye araba temalı bir doğum günü hazırladım. Masayı görünce anne düt düt diyişi beni o kadar mutlu etmişti ki yorulduğuma deydi dedim.

Dışarıda yapmak yerine aklıma evimizin salonu küçük hazır bir koltuk takımı var diyip işe koyuldum.Bütün koltukları kaldırıp evin salonunu mekan yaptım. Kaldırdığım koltukların yerine masalar koyup misafirlerimizi öyle ağırladım ve tamda istediğim gibi oldu açıkçası hem gelen çocuklar efenin odasında oynadılar annelerde daha rahat ettiler:)

Sırf bayanları davet ettiğimiz doğum gününe babamız işe gitmeden fotoğraf çekilmeyi de ihmal etmedik...Tabi doğum günü detaylarımızı bir fotoğrafçı olarakta çekmek bir zevkti tabikiside:)


 
masa detayları


 

 

 
 
 

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık nice nice güzel mutlu senelere..insan evladı sevınsın dıye her şeyın muhtesem olmasını istiyor yoruluyor... Ama onun o mutluluğu butun yorgunluğumuzu alıyor;)))) bu arada sizi begeni ile takip ediyorum her yerden birgün kısmet olursa bizimde fotoğraflarımızı bir tema halinde çekerseniz sevinirim;)))) ben erken doğum yaptıgım için doğum fotoğrafçısı bile ayarlayamamıştım içimde hep kaldı;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve cok mutlu olurum cok teşekkür ederım güzel yorumunuz ıcın :)

      Sil
  2. herşey harika görünüyor.. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil