13 Mart 2014 Perşembe

ARABALI CUPCAKE


Gelelim cupcake tarifimize...
O kadar kolay ki yapılışı anlatamam size ilk önce Eminönün'den temaya uygun kek kalıplarından aldım.
Doğum günü alışverişine çıktığımda hazır küçük kakaolu top keklerden 50 adet aldım...gece yatmadan kekleri kalıplara koydum ve sabahleyin de krem şantiyle süsledim.Temaya uygun
teyzem tarafından yapılan şeker hamurundan arabalar ve renkli bonibonlarlada süsledikten sonra masada yerini aldı...
Hem zamandan kazandım,hem kabarıcak mı?tadı güzel olcak mı? diye telaşından kurulmuş oldum.
Sizde arzu ettiğiniz kek kalıplarından alıp ister meyveli ister kakaolu kekleri arzu ettiğiniz gibi süsleyebilirsiniz...
ŞİMDİDEN AFİYET OLSUN...

fiyatlar
kek kalıpları:100 tanesi 10tl
top kek: 0.50tl
krem şanti: 3tl
şeker hamuru:200gr 4tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder