25 Ocak 2014 Cumartesi

BEBEK ARABASINDA BİZİM TERCİHİMİZZZ...


Hamileliğimin altıncı ayında karar vermiştim bebek arabasına, hamileliğim süresince hep yattığım için çok fırsatım vardı ve aklıma yatan ilk bebek arabamızı Kraft tın puseti üstüne takılabilen bir bebek arabasını almaya karar verdim.

Kraft Duo Travel Set Bebek Arabası


 
 
Altı aylık olana kadar çok rahat kullandım hatta tatile gittiğimizde havuz kenarında içinde çok rahat uyutup,mamasınıda yedirdim...
 
Ama büyümeye başladıkça arabanın yükü fazla olduğundan daha hafif bir bebek arabasına geçtim.
özellikle uyuduğu zaman uyku pozisyonu olması bebekler için artı puan...Temmuz ayından beri kullandığım bebek arabasıda
 
Chicco Lite Way Top Puset
 
 
 
Fiyat bakımında da çok uygun olan bu bebek arabasıyla birlikte yağmurluğu ve içi polar kaplı korumasıyla satılmakta ben çok memnum kaldım özellikle chıcco nun bebek arabasından nerdeyse her rengide mevcut bebek arabası alacak olan anne ve anne adaylarına bizden tavsiyedir:)
 
 
Fiyat bilgisi:
Kraft Duo Travel Set Bebek Arabası 659.00tl
Chicco Lite Way Top Puset 379.00tl
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder