3 Nisan 2014 Perşembe

BAK GÖRDÜN MÜ 26 OLDUM :)

Valla 26 oldum, iyiki de oldum:)
bütün senenin yorgunluğunu seçim günü oyumuzu erken saatte kullandıktan sonra kendimizi yazlıkta bulduk....
oğlum ve sevgilimle deniz kenarında bugünden hatıra kalsın diye bol bol fotograf çekildik...
şansımıza havada mis gibiydi kumsalda yürümekte iyi geldi hepimize...
Bütün sıkıntıları,bütün üzüntüleri denize bıraktım,yeni yaşımda sadece beni mutlu edecek şeyler
gelmesini diledim sağlık olsun huzur olsun veee tabikidede aydınlık yarınlarımız en başında olsun gerisi gelir zatennnn diyerek yeni yaşıma merhaba dedimm....
Doğum günümde beni yanlız bırakmayan aileme ve arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler hep birlikte nice mutlu senelerimiz olsunnnn:)
Efenin demesiyle lololo lolo lololo lolo ANNEEEEEEEEE
SANIRIM İYİKİ DOĞDUN ANNEEEE diyor küçük sevgilimmm:)





saygılarımla fotografçıanne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder